Liljojen laakso kuhisee puuhaa. Gert matkaa kisuleille, Amanda paistattelee päivää pihallaan ja Sini sekä Orvokki puuhastelevat talonrakennuspuuhissa. Keijut ovat kujeellisia otuksia ja ovat löytäneet näin ihastuttavan putiikin Amerikan maalta:

http://www.miniature-gardens.com/

Sini ja Orvokki painostivat minua kirjoittamaan sinne ja pyytämään Suomi myös postituslistalle. Viestimme sai kerrasaan ihastuneen vastaanoton ja nyt on kotomaamme listalla mukana!

Kuten jo mainitsin keijujen kujeellisuudesta, kerronpa siitä esimerkin. Nuo nenäkkäät, suloiset riiviöiset olivat penkoneet lompakkoani ja huomanneet visa-kortin. Nyt he painostavat minua erilaisin kepposin tekemään tilauksen! Ei auta, vaikka kuinka selitän, että rapakon takaa tuleva paketti maksaa aika paljon. Nyt he nipistelivät minua korvalehdistä ja vaativat minua kysymään, josko kukaan muu kiinnostuisi mukaan tilaukseen. Eli huhuu! Löytyykö ketään keijua tai keijun mielistä, joka tahtoisi liikkeen ihanuuksia omaa elämäänsä ihastuttamaan? Risutuolit ja sammaltalot hurmaavat ja kieltämättä inspiroivat rajusti minuakin! Jos joku kiinnostuu, niin rohkeasti vain viestiä tänne päin!

Minä koetan päästä tässä joku ilta kuvaamaan rakennustyömaata. Orvokki ja SIni odottavat Sakari Hirveä saapuvaksi avustamaan. Sakari-parka! Hänellä riittää työkiireitä ja voin vain kertoa, että Orvokin työmaalla odottaa ikävä yllätys...